.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی به این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدوديت ها و ممنوعيت های ترافیکی در محورهای موصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

 رئیس پلیس راه مازندران افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و کندوان ممنوع است و تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی افزود: در محور كرج- چالوس تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از این محور ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 2 بعد ازظهر تا ساعت 23 روز جمعه 25 فروردین ماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: در محور هراز تردد كليه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد كليه كاميونها وكاميونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت24 امروز و فردا از این محور ممنوع است.

قدمی در ادامه تصریح کرد:تردد كليه تريلرها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسد شدنی از ساعت 12 تا24 روز جمعه مورخ 25 فروردین ماه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع مي باشد.

وی از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 2182934 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.